Οι ομάδες αναφέρονται σε ολιγάριθμα τμήματα παιδιών των οποίων η αναπτυξιακή ηλικία συνάδει. Σε μικρότερες ηλικίες (περί των 2-3 ετών) έχουν την μορφή πρώιμης παρέμβασης, στοχεύοντας σε δεξιότητες όπως η κοινωνικότητα, η κοινωνικοποίηση, οι πρώιμες επικοινωνιακές δεξιότητες, το παιχνίδι, οι πρώιμες κινητικές δεξιότητες και η αισθητηριακή ολοκλήρωση.
Σε μεσαίες ηλικίες (άνω των 4 ετών), στόχο αποτελούν οι ευρύτερες δεξιότητες που απαιτούνται για την ομαλή και απρόσκοπτη συμμετοχή του παιδιού στο ευρύτερο περιβάλλον και την καθημερινή ζωή. Τέτοιες δεξιότητες αποτελούν η κοινωνικότητα, η κοινωνικοποίηση, η οργάνωση της συμπεριφοράς, η ενίσχυση της αυτοεκτίμηση και της αυτοπεποίθησης, η ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, η συνεργασία, η επίλυση προβλημάτων, η διαχείριση συγκρούσεων, οι επικοινωνιακές δεξιότητες κ.α.
Τέλος, στις μεγαλύτερες ηλικίες (άνω των 10 ετών), οι έφηβοι υποβοηθούνται στη διαμόρφωση ταυτότητας εαυτού, στη σύνδεση με συνομηλίκους και τους ενήλικες αλλά και στη διαχείριση ζητημάτων που ανακύπτουν στην καθημερινή ζωή. Ενδεικτικά, οι ομάδες πραγματεύονται θέματα όπως η ανάπτυξη σχέσεων με συνομηλίκους, η επικοινωνία, οι αλλαγές στο σώμα, η σεξουαλικότητα, οικογενειακά θέματα, άγχος, επαγγελματική σταδιοδρομία, εναλλαγές στη διάθεση, κ.α.